Volvo-Racer Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 æ syns du e treig og jobbe! og så syns æ du ska shine opp biln din! Snakke du om! jeg skal fortelle deg at han får faktisk gjort ting. Imotsetning til visse andre. *host*. Var du ikke på opel å monterte girkasse natt til den 1. Dan? Var oppom, men var mørkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Snakke du om! jeg skal fortelle deg at han får faktisk gjort ting. Imotsetning til visse andre. *host*. Var du ikke på opel å monterte girkasse natt til den 1. Dan? Var oppom, men var mørkt. hehe:D har jo ikke store planene akkurat:) meeen så har jeg heller ikke penger:( men blir snart bestilling av fjerer ;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hei! Blir nok bra dettan! Var det mye pjusk å skifte den akslingen, skal nemmelig gjøre samme operasjon selv nå! Lurer også på hvilke deler(pakninger) som trenges! Lykke til! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 æ syns du e treig og jobbe! og så syns æ du ska shine opp biln din! æ har en generelt mykkje finar bil enn du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Var du ikke på opel å monterte girkasse natt til den 1. Dan? Var oppom, men var mørkt. niks, jeg skal ta det til helgen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 niks, jeg skal ta det til helgen. ;) Ok, det blir good! :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hei! Blir nok bra dettan! Var det mye pjusk å skifte den akslingen, skal nemmelig gjøre samme operasjon selv nå! Lurer også på hvilke deler(pakninger) som trenges! Lykke til! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile jeg kjøpte 2 tetteringer, den eine rundt veiva og den andre er rundt fordelerakselen, åsså trenger du pakningen såm er på det lukket du må ta av.. det er ikke vanskeli vist mann kan det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 i morgen blir det bestilt jt 3" annlegg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 i morgen blir det bestilt jt 3" annlegg:) du har jo efektanlegg :) nu har æ sendt mail te pedersens om fjære:D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 vess du får nån eksos foringe te overs så treng æ nån :) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 æ syns du e treig og jobbe! og så syns æ du ska shine opp biln din! Du skal F... ikke klag! Hannes bil ser jo 100 gång bedre ut enn din.. Trur du skal snakk mæst førr dæ sjøl, han Dan e flenk.. !! Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_s90r_ Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei Dan, Ja detta blir bra! Gleda mæ te du får han på veien.. Så får du å han Håvard se kem som klar å bruk mest dekk .. :D Siter Mvh Adrian Volvo 245 Turbo 81 Polaris RMK 155" 600Ho 07 Massey Ferguson 4355 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hei Dan, Ja detta blir bra! Gleda mæ te du får han på veien.. Så får du å han Håvard se kem som klar å bruk mest dekk .. :D hallo adrian ja vi skal vell finn det ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Du skal F... ikke klag!Hannes bil ser jo 100 gång bedre ut enn din.. Trur du skal snakk mæst førr dæ sjøl, han Dan e flenk.. !! æ meinte at han sku polere den når han va færdi me motor bytte ;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slpmountain Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 nå er bilen oppe å gå igjen med b230fk motor:)bilder kommer snart..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg