Gå til innhold

Søke om å få igjen lappen

Ranger emnet


Hayabuza

Anbefalte innlegg

anke innsendt i går...

Har ikke vært i rettssak enda, og jeg har veeldig lyst til å inn i en rettssak med advokat og hele pakka, for å få ALLE fakta på bordet.

Ikke bare det den ene politimannen hevder å ha sett på en kilometers avstand.

+ at nøkelvitnet i saken ikke er like troverdi lenger.(merk:fartsovertredelse med førerkortbeslag til følge)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anke innsendt i går...

Har ikke vært i rettssak enda, og jeg har veeldig lyst til å inn i en rettssak med advokat og hele pakka, for å få ALLE fakta på bordet.

Ikke bare det den ene politimannen hevder å ha sett på en kilometers avstand.

+ at nøkelvitnet i saken ikke er like troverdi lenger.(merk:fartsovertredelse med førerkortbeslag til følge)

 

Akkurat som deg;)

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt tatt opp så sinnsykt mange ganger før her..

 

Har du noen link til lignende tråder da? søkte men fant ikke noe.

 

Ikke bli sinna.

 

Men hvis du er så lite smart å kjører for fort.. Så stå for det du har gjort..

 

Du er altså moralens vokter og har aldri gjort noe galt? yezda

bullshit

 

 

 

anke innsendt i går...

Har ikke vært i rettssak enda, og jeg har veeldig lyst til å inn i en rettssak med advokat og hele pakka, for å få ALLE fakta på bordet.

Ikke bare det den ene politimannen hevder å ha sett på en kilometers avstand.

+ at nøkelvitnet i saken ikke er like troverdi lenger.(merk:fartsovertredelse med førerkortbeslag til følge)

 

Har vært i retten og alt det der pisset.. har vært i buret også.. får neppe tatt opp saken. jeg kjørte for fort uansett.

 

 

 

Kontakt en advokat, så sender han for deg:)

 

Har du navn på noen advokater som har trafikk som spesialfelt? evt. noen andre der ute som har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et spørsmaål om lappen, det har gått 6mnd siden jeg mistet lappen på lørdag og skal da få den tilbake, er det bare for meg å gå ned på politistasjonen på lørdag og hente den da?

 

Mister man den mer en 6mnd så må man kjøre opp og ta ny teori prøve.

 

usikker på om man må dette når man har mistet den i akkurat 6mnd..

 

men hvis du ikke trenger det så tror jeg den skal komme rekomandert i posten.. da er den sikkert på postkontoret på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nok ta opp igjen førerprøve og teorien når det har gått akkurat 6 mnd har det derimot gått 5 mnd og 29 dager elns så slipper du så sant du ikke har prøvetid (2 år etter du har tatt førerkortet)

1970 mercedes 250 ce

1970 ford torino 429

1972 chevrolet el camino

1973 opel manta a 1900 sr

1982 mercedes 380 se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår