skaabu Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har akkurat bygd om min Omega 2.4i til 3.0i 12v. Jeg sliter nå med å få startet kjerra:( Har kommet så langt som at vi har funnet ut at dysene ikke fungerer, og det sitter 4-5 ledige kontakter på ledningsnettet pga det ikke sitter på 2.4. Jeg lurer da egentlig på hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ingen?:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrench Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 vilken modell er bilen? vet du om der var en "hjelpe hjerne" til 2.4en eller til 3.0en? jeg har bytta motor i en senator, fra 2,2 til 3,0 der koblet jeg vekk denne hjelpe hjerna og tok ledningene fra hjerna rett til coilen og samme fra tenningen. men er ikke helt i boks enda, tror jrg må ha en ny tennings modul.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ta bilde av de ledingene/kontaktene du ikke vet hvor skal være, så er det lettere å hjelpe Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg