karlito Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Vet noen om en nettbutikk der jeg får kjøpt utvendige lister til audien? (Dør + kanal lister..) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 lister og festeklips til døra for du kjøpt hos møller, det gjorde jeg til min bil, og det var ikke spesielt dyrt. får sikkert kjøpt til kanalene å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlito Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 lister og festeklips til døra for du kjøpt hos møller, det gjorde jeg til min bil, og det var ikke spesielt dyrt. får sikkert kjøpt til kanalene å... Flotters! tenkte ikke på møller engang.. de er jo ikke kjent for å være billige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Flotters!tenkte ikke på møller engang.. de er jo ikke kjent for å være billige.. det enkle er ofte det beste ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Det kan tenkes nors kbildelsenter (Lier) har og... men der har jeg erfart noe manglende varebeholdning de gangene jeg har vært og sjekket. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Jeg kjøpte lister hos Møller. Jeg husker ikke helt hva jeg ga, men mener at det var omlag 2000 kr. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg