Allright Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Har nettopp byttet bil og skal hive over hele stereoen i den nye bilen. Bynte med å skulle koble opp cd-spilleren. Skal bruke de orginale høytalerne i første omgang da jeg ikke gadd å skru ut de jeg hadde fra den andre bilen. Problemet mitt er at jeg får F!(#& ikke lyd i høytalerne i biln. De funker som fy med den orginale spilleren. Strømmen og alt til den nye er ok, får den på men finnes ikke anntydning til lyd i høytalerne. Hentet et gammelt løst element og koblet på den nye spilleren og alle utgangene fungerte utmerket. Har en liten misstanke om at det displayet som sitter orginalt i bilen kan ha nen del av skylden ! Er en 1998mod omega B, med et såkalt BOSE sound system. var også cd-skifter på den gamle spilleren. Ble kanskje litt rotete dette men. Noen som har vært borti lignende ? Eller kan tenke seg hva som er galt ? Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg