Kenito Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Jeg har en 1988 740, med b230f med LH 2.2 Noen ganger så kutter tenninga, og turtelleren detter rett i bakken og går opp igjen når den slutter å kutte. I starten skjedde dette bare i et sekund, men nå varer det i flere sekunder og kan komme ganske hyppig... (motoren har også dødd engang og jeg fikk ikke start på den... Jeg har tanken på en køddete halvgiver, men mener det skal gå an å feilsøke det elektriske med et apperat?.. Isåfall hvem hva hvor og hvordan... Hørt rykter om enten et apparat, eller en kabel + programvare til datamaskin.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Får tatt diagnosetest på bilverksteder. Vet ikke om du får kabel å programvare til egen datamaskin.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 prøvd en annen coil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 prøvd en annen coil? Nei Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg