kjetnik Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Vurdere å kjøpe nye speil til golfen... Noen som har noen forslag til hvordan speil som blir fet på bilen?? (har manuell styring) Har også kjøpt meg øyelokk(typen med utring for blinklys), men er usikker om jeg skal montere de på.. noen som har noen meninger om dette vil bli bra sammen med en eblemfri grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 2 stk av de orginale små speilene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Ville gått for golf v-lykter jeg men.. Er noe nytt og veldig få som har.. De øyelokka, har ett par slike liggende selv.. Syns egentlig det ble veldig stygt med dem på, og golf iv har jo pene lykter så hvorfor skjule dem? :) Eneste øyelokka som duger er de litt mere diskrè.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg