Ja__9 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hei! har fått tak i ein Ford sierra 90-mod 2.9i men "den gula viftå" bak radiatoren fungere ikkje. Kor kan eg få tak i det å ka hette viftå? :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Radiatorvifte ? Fåes vel hos ford eller hos lokale høggere. Har 2stk hvis du ikke finner. Sikker på at det er selve vifta som har tatt kvelden og ikke noe bak mellom vifte og motor ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Radiatorvifte ? Fåes vel hos ford eller hos lokale høggere. Har 2stk hvis du ikke finner. Sikker på at det er selve vifta som har tatt kvelden og ikke noe bak mellom vifte og motor ? Jeg kan stoppe vifta med en kulepenn, så den slår aldri inn! Har punkta vifta nå og da suser det noe helt ekstremt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Slure koblingen pleier desverre å ta kvelden på 2,9i vet ikke hvordan de andre motorene er, men, men.... Pass på at du får rett vifte hvis du kjøper brukt. passer ikke fra 2,0 eller andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Få tak i radiatorvifter fra nyere sierra/scorpio dohc. Mye bedre enn slurevifta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Få tak i radiatorvifter fra nyere sierra/scorpio dohc. Mye bedre enn slurevifta Javell? hvor får jeg tak i disse? tenker du f.eks på de viftene som sitter i ford scorpio 2.0doch 93-mod ?? Da må vel radiotoren ++ byttes eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 viskosevifte heter det vel? har hørt noe slikt. Er det ikke like greit å bare få det gjort å montere el vifte? er ikke såå mye arbeid, og du sparer sikkert litt plass og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Nå vet jeg ærlig talt ikke hvilken bil elviftene mine kommer fra, men det er 2stk, de er røde og ramma passet rett på radiatoren i bilen min. Radiatoren min har retur nederst til høyre og innløp øverst til venstre (men slik er det kanskje på alle 2.9, uansett bil?). Hvis ikke kan du jo gå en tur på skroten og plukke med deg ei slure/viskosevifte fra hvilken som helst 2,4/2,9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Nå vet jeg ærlig talt ikke hvilken bil elviftene mine kommer fra, men det er 2stk, de er røde og ramma passet rett på radiatoren i bilen min. Radiatoren min har retur nederst til høyre og innløp øverst til venstre (men slik er det kanskje på alle 2.9, uansett bil?). Hvis ikke kan du jo gå en tur på skroten og plukke med deg ei slure/viskosevifte fra hvilken som helst 2,4/2,9 hei,vet at ford scorpio 2.0 doch har disse viftene, men passer de inn i en ford sierra 2.9i ?? mvh Jan Inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg