Gå til innhold

Spottings tønsberg!

Ranger emnet


2mMy

Anbefalte innlegg

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Noen som fikk med seg den mørk grønne vw scirocco med rieger GTO utbyggere og bordbet a felger i Tønsberg her om dagen ?

Så den sto på parkeringen ved mcdonalds rundt 18.30 tiden på torsdag eller fredag.

 

Fikk ikke tatt bilder, men den så slik ut bare i grønn:

89_1.jpg

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme Sciroccoen som jeg har skrevet om lenger bak i denne tråden. Sist jeg så den sto den på bukk og skulle ha GTI motor.

 

Edit: Sorry, huska feil...hadde visst egen tråd den ;)

 

http://www.bilforumet.no/carspotting/152574-bredda-scirocco-t-nsberg.html

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme Sciroccoen som jeg har skrevet om lenger bak i denne tråden. Sist jeg så den sto den på bukk og skulle ha GTI motor.

 

Edit: Sorry, huska feil...hadde visst egen tråd den ;)

 

http://www.bilforumet.no/carspotting/152574-bredda-scirocco-t-nsberg.html

 

Jupp det var denne, bortsett fra at den nå hadde Borbet A felger med god kant. Trolig 9X16 felger med lavprofildekk.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mener å huske at den lå for ca. 400 000,- på finn.no... Så det kan stemme det. Tror ikke forsikringa røyk fordi han var så heldig å fikk igjen bilen etter ulykken en liten stund før han måtte levere den, så han hadde mulighet til å få ut delene(Tror jeg)

 

Her er noen bilder av bilen før den blei vraka:

n743125458_1123930_7092.jpg

 

n743125458_1123928_6582.jpg

 

Den var sinnsykt fin! fikk heldigvis spotta den en uke før han kræsja:)

 

 

Svimmel el!!400,000tusen!! Prøv med 250, hvertfall det den lå til på 200sx ogn

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg den mørk grønne vw scirocco med rieger GTO utbyggere og bordbet a felger i Tønsberg her om dagen ?

Så den sto på parkeringen ved mcdonalds rundt 18.30 tiden på torsdag eller fredag.

 

Fikk ikke tatt bilder, men den så slik ut bare i grønn:

89_1.jpg

 

Stemmer det. Er tilsalgs på nettet :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår