xcuze Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 har fått meg en 2,9 24v, med register havari... detvilsi, kjedestrammeren har ryki... noen som veit hva det er mulig og få for en sånn motor? strøkene så ligger de på mellom ti og femten lapper liksom...?¨ HJEELP :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Gått noen ventiler da kanskje ? en 8-10000kr kanskje. Alt etter hvem du treffer på Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 deler til den motoren begynner å bli vanskelig å få tak i her i landet. har reparert en havaret 24v selv, men var heldigvis bare ene rekken med eksosventiler som hadde bøyd seg, min havarete fordi en kjedeskinne gikk i oppløsning. delene fikk jeg til en fornuftig pris tak i hos fordpartsuk.com men kjedestrammeren min tok kvelden ved montering og den er litt verre å få tak i, men er noen i england som kan skaffe den. snakka med en kar på et scorpio forum og han tilbudte seg å skaffe en for meg og sende den hit. men du må nesten demontere motoren og se hvor mye som har gått dukken. Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Max 5000kr vil jeg si... Ligger komplette biler på mobile.de fra 4-5000nok og oppover, da med HELE motorer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fzr250 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Du kan få kjøpe hele doningen for 25k ring meg på 91319930 :) Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut72 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 er de norskbil , mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg