Arild Jørgensen Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hei Bilen min har begynt å dra skikkelig dårlig. Har bytta pluggledninger,plugger,rotorhus og rotor,men er likedan. Når jeg gasser på så bråker det veldig i luftfilter boksen. Hva kan være årsaken? Golf 2. 1989 mod. 1.8 monojet. Håper på riktig svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hei Bilen min har begynt å dra skikkelig dårlig. Har bytta pluggledninger,plugger,rotorhus og rotor,men er likedan. Når jeg gasser på så bråker det veldig i luftfilter boksen. Hva kan være årsaken? Golf 2. 1989 mod. 1.8 monojet. Håper på riktig svar Kan være sotet luftfilter:) prøv å bytt det, samme på min for en stund til bake... Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Prøv å napp av ledningen til den blåe vanntempføleren som er i motorrommet ditt og se om du opplever det samme da. Gjør du ikke det, så vet du hva du må kjøpe nytt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Jørgensen Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Har fått fiksa det. Paktnig innsuget og tett katalisator. Go som ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg