Jokka Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Lurer på om det er mulig å koble et batteri på 225ah til dynamoen, eller vil dette ødelegge dynamoen? Har hørt snakk om en elektrode bro som kan ryke, kan dette stemme? Så et spm angående kondensator. Jeg skal koble 1 kondensator sammen med 2 monoblokker med et seperat batteri. Skal jeg da koble: Batteri fra + til kondensator + til forsterker + Batreri fra - til kondensator - til forsterker - ? Mvh Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TuneUp256 Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 ang kondensatoren..: Du skal koble fra + på batteriet til + på kond.. til + på forsterkeren. husk å jorde kondensatoren å da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Det første du må finne ut er hvor stor dynamoen er i Ampere. Om ladestrømmen batteriet trekker er større en det dynamoen klarer tor jeg det kan bli problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg