Terminator Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 ja men fikk beskjed av dem på bilradiospes at jeg ikke måtte kjøre dem på forsterker mindre enn 1000wrms for da kunne jeg brenne spolene...?? Javel, nå har jeg hørt det også... Du ødelegger aldri en høyttaler med for lite watt sålenge du ikke skrur opp en for liten forsterkeren så mye at høyttalerne lager en meget stygg lyd pga klipt signal og det skal MYE til. Hvis du har en 2 kanals forsterker og brokopler begge 4 ohms subbene, så får du 2 ohm mono og vær klar over at endel forsterkere ikke takler dette særlig godt. Kanskje greit å drvie subbene med en monoblokk eller en forsterker som er ment for slike tunge laster. Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 de er stort sett spesialister der du:) de gav meg et "kjempetilbud" på et sony-frontsett, som visstnok var nesten like bra som et av focal sine bedre frontsett. 1500 kroner lød tilbudet. sjekka litt rundt, og så frontsettet gikk rett under 1000lappen på div nettbutikker... så vit hvem du prater med der oppe. og vit at han har peiling. føler det er mange der som gjerne kunne jobba i kassa på rimi. det er nå min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.