Stingah Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Hei Er det noe i veien for å kjøre uten fanger, front og bak, på golfen? Skal fikse div. før de skal til lakkering, men trenger og bil :) Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 mange som gjør det mens de venter på å få igjen deler fra lakkering osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 du kan få problemer siden du da må ha skiltet i frontruta, men du kan feste det forran på en annen måte også? Ikke tror jeg det er særlig traffiksikkert heller, ikke så godt å bli påkjørt av en bil uten fanger tror jeg. Politiet kan kanskje kicke på det Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jo, et par gode poeng der.. Fattern er jo riktignok lensmann, kanskje dette er noe man kan spørre han om? :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jeg fikk beskjed om at det ikke var lov når jeg gjorde det. Bilen måtte stå til fangere var tilbake på bilen pga fare for de myke trafikantene. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jepp.. hørte med fattern nå, er strengt forbudd pga de mye traffikantene. Ville påført en person langt større skader ved en evt. påkjørsel om du ikke har frontfanger.. Så blir sykkel på meg et par dager da :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Jeg fikk beskjed om at det ikke var lov når jeg gjorde det. Bilen måtte stå til fangere var tilbake på bilen pga fare for de myke trafikantene. Jeg fikk også et halvtimes foredrag av politiet da jeg kjørte uten frontfanger.. Han var riktignok mest forbanna for at skiltet lå i frontruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Hehe, visste vel ikke helt hva han drev med da stakkar :) For skiltet i frontruta er til en viss grad lov.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hmm... hvordan er det med å kjøre uten bakfanger da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Ifølge lensmannen her så er det lovmm mest sansynlig i allefall :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 høres bra ut, men hva gjør man med skiltet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 Klistre det i bakruta eller monter det på egnet plass.. Så fremt det synes så går det greit.. Vil tro at det ikke er HELT lov etter det er mørkt iom at du ikke får lys men.. :) Er da måte på hvor pirkete man skal være.. Politiet kan ikke være SÅ pirkete.. Kan jeg ikke forestille meg Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 hehe, treffer du på rette politimannen så...onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Jeg kjørte uten frontfanger... Kjørte nok litt for fort også, for skjermene hadde lagt seg på hjula. Dem er ikke like hele for å si det sånn... ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lj_racing Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 hei, vist du fester eit skilt framme og eit skilt bak, på ein eller annen måte, så e da bare te å kjøra....kan få problem me biltilsyn(vist dei e på veien)....dei like ikkje sånt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg