Gå til innhold

jettan min

Ranger emnet


zer0en

Anbefalte innlegg

dette er bilen min, jetta mkII 1.8 GL ingenting gjort med bilen utenom ny lakk, senking og stiving,bredda hjulbuer framme, sveisa nye høl i hyllene bak, heltrekkt loddent ku teppe i taket, (og litt sparkel på en fremm fanger som faenikkje vil henga på)

 

er fortiden kun mine kompiser som kjører(lovligt:D)pga litt uheldige omstendigheter med lappen men det gir meg jo god tid til å skru og herje litt. har store planer for bilen og må inrømme at jeg vurderte å selge den før jeg så hvor fet jettamaster sin blei=)

 

stapper inn noen bilder etterhvert som jeg kommer i gang, men nå er jaffal tråden startet

 

8_1596450596.jpg

 

 

---------------------------------------------------------------

 

8_-1100486190.jpg

87 jetta

95 civic HB

 

trofast tysk kone, snerten japans elskerinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

litt back to black eller varme med varmluft pistol på fangerane slik at dei blir svarte igjen så har du ein flott bil. litt old school.

kansje fått taki svarte/røde baklykter til hella. det hadde sikkert passa.

bra at eg kan vera litt til inspirasjon til folket:):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nå har eg fått eit heeelvette med rust i hjulbuene, de er bredda, men den tidlige eieren har visst glemt etteleranna, for rusten holder på å knaske seg gjennom heile hjulbuen, og det er eu godkjenning om to dager =( om allt går bra på eu godkjenninga så har jeg funnet meg ein gti motor som gjerne vill inn under panseret, får se, er lett å planlegge men vanskeli å utføre uten sjikkeli garasje plass, =(

87 jetta

95 civic HB

 

trofast tysk kone, snerten japans elskerinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

photo#5084990053525705826

før

 

 

 

Gjorde jo underverk å få litt black vinyl på fangeren, men må nok ha eit par strøk te,

 

photo#5084990414302958738

 

etter

 

 

 

 

her er noe som er litt ekkelt, :

photo#5084990491612370114

 

photo#5084990448662697138

 

lurer på om jeg skal krype te korset å skjera av bredderane og kjøpa noken i plast, er vel lika greit det me tanke på at eg vurdere 90 fangara på ho, er for den sags skyld misfornøyd med lakken, må nok enten ta eit lag te for det skinner litt rødfarge igjennom, og då blir den lilla i direkte sol lys, ser ikkje heeeeeilt bra ut.

 

har for den saks skyld røska ut midt konsollen, må mekke te et feste te PSP en og noken lydkablar, så e det klart for multimedia

i ein bil fra 1987, ikkje verst det =)

 

noken som har link te ei bra dele sida for jetta?

 

 

red, hmm bildene kom jo ikkje fram, jævla picasa web album dritt, får hive de på photo bucket litt senere når eg e ferdige på jobb.

http://picasaweb.google.com/hansen.even/Bil/photo#5084990053525705826

http://picasaweb.google.com/hansen.even/Bil/photo#5084990491612370114

http://picasaweb.google.com/hansen.even/Bil/photo#5084990448662697138

87 jetta

95 civic HB

 

trofast tysk kone, snerten japans elskerinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår