abcandreas Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Noen som har noe å tilføye her? Skal se på bil og må ha noe å se etter.. Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyaa Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Ut fra egne erfaringer : Knekte fjærer (foran) Endeledd (sjekk slitasje dekk, foran) Handbrekk (wire / klosser) Bremser ( klosser /skiver) RUST ( kanaler, dører, skjermer, under osv...) Siter Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 RUST!! har jeg hørt, har flere jeg kjenner som har Opel Vectra og der er det mye rust.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Har en til salgs jeg. 96 2,0 16V CD utgave. 30 000,- Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa16V Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Kjøp en som er godt på haugalandet, der leverte opel forhandlerene bilene rustbehandlet under med 10 års garanti:) Siter Opel Vecra B 1,6GL 16V Opel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg