volvo244 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Er jo mulig å få denne tøff også:) orginal modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Hva har du gjort annet enn å senke, skifte felger, og fikse på skiltet? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 sotet rutene! ;) Jeg modder slik jeg ville hatt bilen ,ikke masse dill dall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Påvver Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ble fet den der, da! Cleant look er en god ting, ikke noe negativt med det ;) Siter Et liv uten Niva er som et liv uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 sotet rutene! ;)Jeg modder slik jeg ville hatt bilen ,ikke masse dill dall Sånn skal det være. Se forøvrig signaturen min. :) Eneste jeg kicker litt på er at felgene ikke ser helt prima ut, ellers meget pen. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoticc Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 fint skilt;)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg