GGGolf Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 var på møller i dag og hørte på pris på deler. 560,- for komplett sett rådelager. På bildeler kostet dei jo 1300,- Og dei sa at eg trengte ikkje skifte rådelager i levetida til motoren. De va høgst uvanlig. men her står det mange plassar at dei bør skiftast ved ca 200000km Er det elles noken som har erfaringa med skifte av toppakning og plansliping av topp(kostnad)? Er det gjort på ein laurdag heime å skifte toppakninga? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Jeg har aldri bytta toppakning på denne folkevogna før, men kan vel være noe likt som på audien. På den brukte jeg 4 timer. Et skikkelig verksted bruker ca 10 timer, det vil si rundt 7000-10000 kr for en slik jobb.. Men jeg plana ikke toppen da...den var rett nok. Når det gjelder rådelagrene dine, vil jeg ikke anbefale å bytte dem. Med mindre du VET at de er slitte. Skal du allerede ut med bunnpanna, hvorfor ikke bytta DA, men du bytter ikke rådelagra sånn uten videre. Da må de være UTSLITTE. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 kvifor ialle dagar skal proffe folk bruke 10timar? er jolett å komme til, og lite å demontere. Hmmm, jaja! Men må eg alltid skifte strekkbolter ved demontering av topp? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg