henrix Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 kanskje dette er et dumt spørsmål, men jeg lurte på om det går ann å lakkere en intercooler? ekke noe fint med en svart litt slitt greie.. blir 10 ganger bedre i sølv! Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Glassblås den og la den vær :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det er litt diskusjon om man mister kjøleeffekt av å lakke IC. I teorien vil det bli et isolerende lag som hemmer varmeoverføring. Noen mener at det ikke har noe å si da ubehandlet alu oksyderer og tilsvarer varmetapet til et tynt lag med lakk. Hvis det allerede er lakk ville jeg som nevnt glassblåst. Eller kjøpt en større... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 tror jeg bare kjøper en frontmontert stor en jeg!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Prøv med varmebestandig lakk :D:D:D Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg