Mission Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Har søkt litt på dette, uten å finne noe svar på det. Har også holdt på å prøve selv med dårlige resulteter. Men er det mulig å farge en bil som er svart på bilde hvit? Og i såfall hvordan? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det går ann på photoshop. Men bilen er svart, så jeg tror ikke du får like bra resultat. (kanskje noen andre klarer det) Husker ikke helt ossen :( EDIT: Hvis du poster bildet her, så kan jeg se om jeg klarer å få den i hvit. Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Det går ann på photoshop. Men bilen er svart, så jeg tror ikke du får like bra resultat. (kanskje noen andre klarer det) Husker ikke helt ossen :( EDIT: Hvis du poster bildet her, så kan jeg se om jeg klarer å få den i hvit. Du kan nå prøve:) Er ikke noe BMW fan selv, men satt å diskuterte med en kompis om denne kunne blitt fet i hvit, med gull senter på felgene. Så om du får til det også så kan du bare prøve på det:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Prøvde :( klarte det ikke. Jeg kan få den helt hvit men for meg tar jo det nesten 30 minutter. Kan hende noen som er bedre enn meg kan klare det fortere. Jeg kan få den bilen i andre farger :) Rød, blå...osv. Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Her vettu, ble litt pen og stygt :P hehe Den har faktisk samme farge som dopapir etter at den har vært i rævva:hvaskjera Litt mørk, vel gjorde alt på 5 minutter:) *Klikk på bildet for full størrelse* EDIT: Hadde litt tid, så jeg slo på lysa :) ser ikke så forferdelig ekte ut...men men... Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Her vettu, ble litt pen og stygt :P hehe Den har faktisk samme farge som dopapir etter at den har vært i rævva:hvaskjera Litt mørk, vel gjorde alt på 5 minutter:) *Klikk på bildet for full størrelse* EDIT: Hadde litt tid, så jeg slo på lysa :) ser ikke så forferdelig ekte ut...men men... Hilke filtere brukte du for å få den effekten på den med lysa på? sånn litt mørkt rundt det andre osv.? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg