Skodaturbo Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Kul bil..Få ut litt bilder som ikke er så mørke..Og for å være helt ærlig,så syns jeg ikke de felgene passet bilen din.Du har en grønn bil,du skulle heller hatt alu eller noe krom greier.Føler at det første jeg legger merke til er felgene,syns bare ikke at de passer inn,og hvorfor 17 tommer?,golf IV blir jo helt rå med 18 tommere og 30 senk..Men det du har gjort fram til nå er kult,liker ideene dine..Så bra jobbet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hmmm... Du sier jeg heller burde ha kromfelger? Er jo akkurat det jeg har. Felgene er krom og svart. Felgene er forresten til salgs her på bilforumet for de som er interresert:) Kjøpte 17" fordi de felgene fant jeg bare i det og jeg liker dem veldig godt. Viss jeg selger felgene så blir d nok 18 eller 19". Led-stripene er ikke til salgs noe sted da jeg lagde dem selv:) Gøy dere synes det så bra ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 mye arbeide å lage de led lysende? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Var nok en del styr ja. En del lodding, liming, borring og tilpassing:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg