Sv3||ing1 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Synes bilen blir så kjedelig når den er barre grønn. Har sett den beskyttelseslisten, men er ikke helt sikker på om jeg liker den. Skulle hatt noe bake tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Montert nye lykter og xenon-kit Synes det ble ganske greit jeg:) Nå mangler bare hekkspoiler og senk (og 3,2 liter, men det får bli en annen gang:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 likte de krom listene som du har i grillen! hvor har du fått de ? ser det bra ut når du ser bilen på nært hold og evt hvordan er de montert? speilene dine? hele kapper dette eller? hvor fikk du disse ? Fin bil dette , kult med angeleyesene dine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Takk for det! Kromlistene får du kjøpt metervis på Bilextra. Er festet med tape som er på listene. Hvor bra det ser ut på nært høld kommer veldig ann på hvor lang tid du bruker på å feste de:D Ser ikke att det er skeivt viss du går en meter i fra. På passasjersiden er det bare kappe, mens på store speilet er det skiftet til skikkelig deksel. Venter på stort speil på passasjersiden også, men har vist seg å ta grusomt lang tid. Kjøpte på ebay.de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 nice nice , får prøve meg i løpet av vinteren.... hehe ....vurderer krom speilhus jeg oxo, men tar litt tid å få det :P haha ....har sånne fake , men det tok jeg ikke på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Hehe...har akkurat samme bil, å dette får meg bare til å glise.:drive2 Ble drit keen på de aluminiums klistremerkene til "cockpiten".. men ekke såååå god i tysk... skjønte ikke helt opplegget der! Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Er ikke så veldig vanskelig. Send mail til dem på engelsk så går det sikkert greit. Viktig å si om du har climatronic eller vanlig samt hvilken "farge" du vil ha (krom, alu+++). Fant noen som var bedre her en dag. http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-4-5-Bora-EOS-Interieur-Chrom-Alu-Carbon_W0QQitemZ220152315322QQihZ012QQcategoryZ72950QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem eller http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-4-IV-14-tlg-Innendekor-Set-in-Alu-Silber-Look_W0QQitemZ130153064865QQihZ003QQcategoryZ72950QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Den siste så veldig bra ut da det ikke er bare film, men ett deksel du har på. Litt skeptisk, men tror det kan bli veldig bra! Edit: Legg forresten ut bilen din på forumet. Vil se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hehe...har akkurat samme bil, å dette får meg bare til å glise.:drive2 Ble drit keen på de aluminiums klistremerkene til "cockpiten".. men ekke såååå god i tysk... skjønte ikke helt opplegget der! møller får tak i di alu klistremerkene....ser ikke bra ut iforhold til børsta alu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 hehe.. har netopp overtatt den av mor så er ikke så mye kult å se på. Jobber med å bestille ting nå. Skal se om jeg får smelt ut et bilde... men ser det ikke noe bra ut?:eek: så jo ganske tøft ut inni bilen, så det er vel kanskje noe å satse på, eller ser det rart ut "close up"?? Og enig, de alu. dekslene ble jeg også litt skeptisk til.. Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 bestilte den greia jeg..! men hvor sier jeg hvordan type jeg vil ha... plutselig stod det bare at jeg hadde kjøpt den å måtte betale!!!??.. Glem d.. fiksa!! Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Laga meg noen LED-striper i helga som jeg monterte som grøftelys (lettere inspirert av Audi S6:) ). Synes det blei ganske bra. Ser bedre ut på ekte enn på bildene, men tenkte jeg skulle legge ut likevell. Lyser ikke akkurat opp veien så mye, men det var forsåvidt ikke meningen heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Fin bil! Mangler bare senk,toning av ruter og nye skilt nå ;) Et OT spørsmål. Vurderer å kjøpe meg Golf IV 1.6L selv, men er litt usikker på motoren. hvordan drag er det i din? går den skikkelig dass eller er det litt liv i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Er ikke verdens beste brag i den, men går greit nok. Er tross alt en bil på bare 1100 kilo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 HEisann! EVI fint me led lysene!:D hvor fikk du tak i dem?:P Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Vet du hvor sprederne dine er handlet evt hvor har du handlet disse sprederne:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg