thomaso.O Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Noen som har montert IC i fronten på en golf gti? noen som har bilder? hva brukte dere av rør og slanger? Er disse kitene på Ebay brukbare?? ser så universalt ut... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-Golf-Jetta-GTI-Turbo-Intercooler-Piping-Kit_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ008QQitemZ180107872144QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Noen som har montert IC i fronten på en golf gti? noen som har bilder? hva brukte dere av rør og slanger? Er disse kitene på Ebay brukbare?? ser så universalt ut... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-Golf-Jetta-GTI-Turbo-Intercooler-Piping-Kit_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ008QQitemZ180107872144QQrdZ1QQsspagenameZWDVW ECS Tuning Fant også noe annet morsomt. Forge Splitter DV/BOV-Black ES#8288 The Splitter is a truly remarkable valve that gives a combination of blow off and recirculation valve operation all at the same time and has been specifically designed for the many VAG 1.8T applications.This means you get all the noise of the blow off valve whilst retaining the compatibility with the recirculation requirements of the engine management system. Blir vel til og prøve denne tenker jeg :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 har sett flere "2-in-1" BOV/resirc der ute, hvis ikke du absolutt skal ha forge mener jeg.. husker ikke hvor sånn i farta, men søk litt på google... takker fort tips forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Noen som har montert IC i fronten på en golf gti? noen som har bilder? hva brukte dere av rør og slanger? Er disse kitene på Ebay brukbare?? ser så universalt ut... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volkswagen-Golf-Jetta-GTI-Turbo-Intercooler-Piping-Kit_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ008QQitemZ180107872144QQrdZ1QQsspagenameZWDVW Jeg har montert på min, brukte ett kit fra Greddy. Men du får ikke plass til fmic med orginal fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaso.O Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 er snakk om r32 front, så det går nok bra... tror jeg har kommet over et rør-kit nå... IC er i boks fra før av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Kor fant du rør kit?? Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg