Gå til innhold

1600 forstilling

Ranger emnet


Cosworthking

Anbefalte innlegg

Noen som veit hvor d går ann å få taki d?

Har ringt land og strand rundt i norge tell opphøggere, men ingen som har..:doh

MÅ få taki d for å få bilen min godkjent med motor`n(2.0 8v i kadett c) og eu-godkjent

 

Har prøvd å meldt meg inn i omc.no 100000000 ganger, men blir jo aldri meldt inn..:hvaskjera

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri meldt inn? Hva skjer da? Må vel få et brev med passord og slikt først?

 

Jeg får bare en mail om d tar så og så lang tid etter innmelding, og så lang tid etter betaling..

 

Første gang jeg prøvde å melde meg inn var vel i begynnelsen a mars!:hvaskjera

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dem e ikke kjent for å være de raskeste nei :)

 

vanskelig å finne innenlands, e ikke så ofte sånne deler oppe på omc forumet heller..

 

men ebay har da alltid et par, men det e jo en lang vei det skal fraktes, å det e sikkert ikke gratis..

 

Hehe, ja har prøvd å kikke der, men hva er nå forstilling på tysk?:hvaskjera alacocaina hehe

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworthking: Hvor mye er du villig til å gi for 1600 forstilling da?? En kamerat har flere, men veit ikke om han selger. Si en pris så ska je høre me'n!

 

Prisen ligger vel på rundt 4 tusen!:google

 

Få han tell å si en pris da vett, så kan vi ta d ut ifra d..:)

Hadde vært evig takknemmelig hvis du hadde klart å fått taki en!:pray :pray :pray

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår