DaNnYb0y Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Noen som har en billig og BRA lakksprøyte og kompressor å anbefale... Skald det meste brukes til å lakkere ting som spoilere, fangere, lister ol. Men det er en fordel at den også kan brukes ellers på karosseri... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 airgunsa har en billig sprøyte som er kurant. få den med 1.4 dyse. kompressor er det mye å velge på, sørg bare for at den gir bra med luft (150-200 l/m) og har enten filter eller at du har det ved siden av (vannskiller og filter) har kompressoren kjøling tåler den mye mer belastning. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jeg ville sjekket ut denne hos Tools. Jeg har samme sprøyta som grunningsprøyte, men uten HVLP. Synes den fungerer meget bra for en rimelig penge. Betalte ca 7-800kr for den for 3-4 år siden, mener HVLP ikke var så mye dyrere. http://www.metabo.no/metabo/halbstationaere_stationaere/no/no/produkte/fargesproeytepistol/malepistolfb2200hvlp_0901054460.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Noen flere forslag...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Tror det er noen her på forumet som har påstått at sprøyta på Biltema som heter "proff" og er slevmatende er ei helt ok sprøyte. Finner den på biltema.no->verktøy->trykkluft->trykkluftverktøy ->male/sprøyte Den koster 250 kr eller no... Jeg har ikke prøvd den sjøl da jeg ikke kan å lakkere men har hørt at den duger til eget bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 om du vil ha en bra sprøyte, et satajet3000 et bra forslag, men den koster et par tusen.. går du ned til satajet2000 blir det fort billigere, iom at det er en utgående modell. ville ikke anbefale å kjøpe "billigsprøyter" dersom du skal bruke sprøyta til noe annet enn på leikebilen til småsøsknene dine ;) Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 angående biltema sin malesprøyte(med overlignende kopp) kan si att den fungerer helt fint.riktig justert så ikke no problem.testa den selv.men når jeg lakker da bruker jeg SATA 3000.helt annen ting å lakke med. luft kompressor,du kan kjøpe en med 50 liter lugtmengde og med el-motorn(3hk)en fase.har den selv.du må ha vannavskiller også.dem koster 300kr. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaNnYb0y Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser at tools.no har en del sprøyter... Kan noen anbefale meg en derifra til maks rundt 1000kr. Hvilken sprøyte er best å bruke selvmatende eller sugematende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Meg bekjent skal du se etter overliggende kopp aka 'gravity feed' da underliggende kan (og vil?) spytte når det begynner å gå tomt. Men dette har nok andre bedre svar på enn meg. Ser det er en måned siden sist, har du fått kjøpt deg utstyr? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Bildesammenligning mellom Biltema og DeVILBISS GTI Pro her: http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/215315-test-biltema-vs-proff-devilbiss-spr-yte.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg