AnDtHo Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Hei...har tenkt litt på det der... har tenkt ut 2 muliheter :P 1: Legge dobelt opp me topp pakning.? 2: dreie av stemplene 1.5-2mm ? Noen som har noen andre forslag ? Uansett om du gjør det ene eller andre så er fortsatt materialet doch stempler er laget av for svakt for overlading.. Kjøp custom stempler laga for turbo, det koster mye, men er nok det eneste som funker i lengden.. Nei, bytt til is du.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Uansett om du gjør det ene eller andre så er fortsatt materialet doch stempler er laget av for svakt for overlading.. Kjøp custom stempler laga for turbo, det koster mye, men er nok det eneste som funker i lengden.. Nei, bytt til is du.. :) Ca hvor mye må jeg ut me for å få meg custom stempler til 2.0i DOCH da ? Å hva koster det for rådene ? Passer ikke stemplene fra ein 2,0is motor rett i doch motoren ? Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Ca hvor mye må jeg ut me for å få meg custom stempler til 2.0i DOCH da ?Å hva koster det for rådene ? Passer ikke stemplene fra ein 2,0is motor rett i doch motoren ? Aldri hørt på pris til doch, men mener jeg har sett priser rundt en 7 tusen og opp for fire komplette.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmanneN Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Noen som veit om stemplene fra en 2,0is motor passer i doch motoren ? Siter Volvo V70 2.0T ;) Audi 100 2,3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Noen som veit om stemplene fra en 2,0is motor passer i doch motoren ? Så vidt jeg vet så passer det ikke.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Har hørt at enkelte som bruker turbo på DOHC har brukt Ford transit stempler men er ikke 100% sikker på denne teorien men de sier at de er sterkere Skal se om jeg finner linken Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=28151&hl=DOHC+turbo Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Noen som veit om stemplene fra en 2,0is motor passer i doch motoren ? stempler fra opel calibra turbo motoren skal passe og de finner du billig på ebay:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeirbrateng Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 c',) Siter -Girls Go Fast, but Boys go faster! ------------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg