RaCk Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Noen gode tips på hvordan fjerne slike? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Avfetting? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 sitter fortsatt. :) Har prøvd avfettning, noe felgrens med noe syre greier oppi og mye rart. Men flekkene sitter som bare juling. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 bruk vanlig diesel. Funker drit godt også på lakk men da må du polere etterpå. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Åge bruk vanlig diesel. Funker drit godt også på lakk men da må du polere etterpå. Jepp, ha på diesel og la det stå et døgn før du vasker med en skrub. Da slipper det meste av asfalt og asfalt lim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 har prøvd asfaltfjerneren ifra berner, funker som faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by golfing Jepp, ha på diesel og la det stå et døgn før du vasker med en skrub. Da slipper det meste av asfalt og asfalt lim. anbefaler ikke å la det stå så lenge...... jobber med asfalt selv og det du har fått på felgen er nok "asfaltlimet" eller bitumemulsjon som det heter.... bruk litt diesel og spyl deretter med vann Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Da jeg jobbet med bilpleie brukte vi noe som kan minne om plastelina. Klumpen heter Brightstick og fjerner effektivt asfalt, tjære, kvae etc fra lakk uten å ripe. Den kan brukes flere ganger og er svært enkel å bruke. Vask bilen/delen godt så det ikke er noe sand o.l, legg på en en vann/såpe-blanding på delen og brightsticken. Gni frem og tilbake over flekken 2-4 ganger....voila....flekken er borte! Med denne klossen fjernet vi asfalt på biler på mindre enn fem minutter, det greier du neppe med avfetting. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hvor får man tak i dette vidunderstoffet? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Prøvd sonax sin felgrens? de andre forslaga her er sikkert minst like bra.. men jeg er veldig fornøyd med sonax sin rens.. bare jeg slipper turtle er eg fornøyd..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Hva kan brukes på vanlig lakk da? Har............litt gummi og asfalt flekker på bakfangeren som må vekk. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Diesel. Bruker dette selv på alle bila mine. Det er det beste jeg har funnet i allefal. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 vanlig tjære-fjerner fra auto glym.jeg har jobbet med bilpleie i 3 år og jeg har veldig gode erfaringer med denne:cool: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Autoglym er grommesen produkter det :) visste ikke at dem hadde tjærefjerner.. hvor får jeg kjøpt den? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 bensinstasjoner f.eks. den er blå på ettiketten og heter tar-remover;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg