Gå til innhold

kval løpet 26.mai på krabyskogen

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

har ingen ting i mot trim egentlig, men enig med håvard med tanke på at vi er tross alt juniorer, det blir for mye for alle å trimme sånn... kan holde seg til senior sånn trim. men men

 

men med tanke på at det er såpass i motorene til høgda så imponerer resultatet til kamerat pedersen meg.. kjørt voldsomt mye har han jo heller ikke:respect :respect

 

Hvis dere syns jeg er "feig" som stiller med en sånn bil så er det for all del bare å syns det! Det får være opp til dere! Men det var eneste muligheten jeg hadde for å få kjørt dette løpet! Jeg hadde ingen andre biler som kan brukes på hvilket som helst slags løp! Og det med av trim bare bør være i seniorbiler blir jo bare dumt da! Da kan ikke en junior kjøpe en senior bil da?

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis dere syns jeg er "feig" som stiller med en sånn bil så er det for all del bare å syns det! Det får være opp til dere! Men det var eneste muligheten jeg hadde for å få kjørt dette løpet! Jeg hadde ingen andre biler som kan brukes på hvilket som helst slags løp! Og det med av trim bare bør være i seniorbiler blir jo bare dumt da! Da kan ikke en junior kjøpe en senior bil da?

 

er ikke ment som å kalle deg feig henrik, men jeg syns såpass trim blir litt vel mye med tanke på at vi er juniorer, om alt sånt drar seg opp så blir ikke bilcross en billig bilsport lenger, om man vil henge med. kun det jeg vil frem til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke ment som å kalle deg feig henrik, men jeg syns såpass trim blir litt vel mye med tanke på at vi er juniorer, om alt sånt drar seg opp så blir ikke bilcross en billig bilsport lenger, om man vil henge med. kun det jeg vil frem til

 

Den bilen kosta meg ikke mer enn en anna bil den! Den er også kjøptpå bud en gang i fjor...

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte junior (2003-2005) var det aldri no problem. Kjørte med original Saab 2.0 injection jeg. Trur det var 118hk i den å var i finale hvert eneste løp. I junior er det snakk om like mye kjøretrening! Kan man ikke kjøre bil hjelper det ikke med 200hk. Så har man en grom bil vinner man ikke uansett, se hvordan Paulsen og kameraten hans Østvold kjører rundt banen. Ikke en eneste sladd for mye og har så og si perfekte spor rundt banen så trur de kunne hevda seg med "dårlige" biler også.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjørte junior (2003-2005) var det aldri no problem. Kjørte med original Saab 2.0 injection jeg. Trur det var 118hk i den å var i finale hvert eneste løp. I junior er det snakk om like mye kjøretrening! Kan man ikke kjøre bil hjelper det ikke med 200hk. Så har man en grom bil vinner man ikke uansett, se hvordan Paulsen og kameraten hans Østvold kjører rundt banen. Ikke en eneste sladd for mye og har så og si perfekte spor rundt banen så trur de kunne hevda seg med "dårlige" biler også.

 

Klovndaniel: Bilen min var på ingen måte nybygd! Hvis du sier du har biler som har kosta deg 8000,- Hvor har du fått de fra? Jo nemlig, på bud! Si 5 bud som mange legger inn, det er da 1.500,- Da har bilen kosta deg 9.500,-.. Og litt maling od diverse reperasjoner så har den kosta deg 10.000,- Den bilen jeg kjørte sto hjemme på gården her, ferdig malt med stol og alt i.. Åja broren min skulle ha 10.000,- for den... Det var min eneste mulighet til å få kjørt løpet, å det hadde jeg veldig lyst til å kjøre! Hvis du syns det var dumt av meg så slipper du meg hvertfall i junior neste år!

 

Bilcrossdriver: Takk for at du ser på litt andre ting enn biler også! Noen henger seg altfor mye opp i altfor små ting! Bilen jeg kjørte i den første løpet på Dokka i år var en bil med bur som sto i møkkjelleren her ett års tid som jeg fant ut jeg skulle sette motor i i våres.. Da tok jeg motoren fra jordebilen min (som har gått 3 sesonger på jordet) og satte nedi og bare kjørte! HELT originalt! Og det nytter ikke med en volvo. ALLE tok meg med 3-4-5 billengder på langsia, der ble jeg nummer 4 i a-finalen. Østvold sin bil har bare en fordweber, den går vesentlig bedre enn den originale, utslitte jeg hadde på Dokka! Men Anders kjører overraskende fint, mange års erfaring fra gokart!

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det er den med minst motor som vinner der oppe så kan du ikke mye om bilsport! Der oppe kommer det til å gå mange biler som koster det mangedobbelte av den jeg kjørte på Kraby! Som heller ikke koster noe mere enn din bil!

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen min kosta meg 5500 og den står som vrak hjemme den!... sa ikke at det kommer folk med lite motor, men jeg håper på den med minst motor, det er det som er BILCROSS

 

Blir sikkert jeg som kommer med minst motor!

Har bare en B230 jeg skal bruke jeg... Blir ikke 2,5 engang..

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert jeg som kommer med minst motor!

Har bare en B230 jeg skal bruke jeg... Blir ikke 2,5 engang..

 

blir ikke 2,5 engang paulsen?? tipper du kommer med en 2,3 jeg med noget frisert inspruts topp. men landsfinale bana er vell ganske knotete så jeg tror nok ikke at den med mest motor vinner

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår