Gå til innhold

Bilder: Streetmeet - Team Sideways

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke gidder å redigere bilder og sladde skiltene, er det ikke vits at du tar bilder heller! Rene katalogen for biltyver dette! Fy!

 

 

(men det hjelper jo lite med sladdet bilder noen steder, da andre legger de ut med!)

 

paranoide folka ass. så det er ikke noe vits at jeg tar bilder da. saklig du var a. tror du ikke at en biltyv finner ut hvor den bilen står uansett om det er skilter på bilen eller ikke? som sagt. er det noen som virkelig har lyst på den bilen. så blir den hentet i morgen uansett.. men som sagt, jeg har jo sagt at det ikke er noe problem. er jo stort set bare og gå inne på profilene til folk. så er det utrolig få som sladder skiltet på sin egen bil så. vist folk ønsker det. så respekter jeg det mere enn nok;) og det vet vel de fleste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paranoide folka ass. så det er ikke noe vits at jeg tar bilder da. saklig du var a. tror du ikke at en biltyv finner ut hvor den bilen står uansett om det er skilter på bilen eller ikke? som sagt. er det noen som virkelig har lyst på den bilen. så blir den hentet i morgen uansett.. men som sagt, jeg har jo sagt at det ikke er noe problem. er jo stort set bare og gå inne på profilene til folk. så er det utrolig få som sladder skiltet på sin egen bil så. vist folk ønsker det. så respekter jeg det mere enn nok;) og det vet vel de fleste:)

 

jeg har aldri sladdet skiltnr, og har aldri hatt noe problem med det. er som max senk sier, hvis noen vil ha bilen henter de den.

 

hvis du drar på et stort treff må du regne med at noen tar bilder av bilen din. da får du nesten dekke til/skru av skiltene dine hvis det er et problem?

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri sladdet skiltnr, og har aldri hatt noe problem med det. er som max senk sier, hvis noen vil ha bilen henter de den.

 

hvis du drar på et stort treff må du regne med at noen tar bilder av bilen din. da får du nesten dekke til/skru av skiltene dine hvis det er et problem?

 

Tusen Takk.. følte meg litt alene. høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der har jeg hsagt i alle år siden den forrige diskusjonen om slædding av skilt. om det er så jævli problem for deg å ha skilt nr ditt tilgjengelig på et bilde på nette.. så må jeg si at du har et stort problem den dagen du viser deg offentlig på et treff.. tenk deg det da... ca 30.000 menesker som seg deg daglig.. tenk deg alle de kjeltringa som har lyst til å stjele biler..

 

som er på alle treff og sikle.r. som allerede har bilder av bilen dine.. skiltene dine.. og vet hvor du bor..

 

yepp. du mister bilen din om få dager. selg den fort!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der har jeg hsagt i alle år siden den forrige diskusjonen om slædding av skilt. om det er så jævli problem for deg å ha skilt nr ditt tilgjengelig på et bilde på nette.. så må jeg si at du har et stort problem den dagen du viser deg offentlig på et treff.. tenk deg det da... ca 30.000 menesker som seg deg daglig.. tenk deg alle de kjeltringa som har lyst til å stjele biler..

 

som er på alle treff og sikle.r. som allerede har bilder av bilen dine.. skiltene dine.. og vet hvor du bor..

 

yepp. du mister bilen din om få dager. selg den fort!!

 

her jay her jay!! :pray

 

men kan vi ikke la den diskusjonen ligge. vi kommer ineg vei uansett. de som vil sladde sladder, og de som ikke vil sladde sladder ikke?

 

Sleng ut noen flere bilder da!:thanks

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som så dere ja.. Hva var egentlig poenget? Hadde du kjørt ut for å bli tatt bilde av mens det ryker av bakhjula hadde jeg skjønt poenget.. Parkere på herjestripa blir liksom ikke like fett.. Hehe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder fra Autoslalomen / Streetmeetet her :

 

Resten av bildene kan dere se på Team seideways sitt forum :

http://www.teamsideways.com/forum.html

 

De ligger under media --> Bilder --> Hauke's bilder

 

DSC_8208-1.jpg

 

DSC_8189.jpg

 

DSC_8183.jpg

 

DSC_8177.jpg

 

DSC_8166.jpg

 

DSC_8156.jpg

 

DSC_8151.jpg

 

DSC_8138.jpg

 

DSC_8124.jpg

 

DSC_8108.jpg

 

DSC_8062.jpg

 

DSC_8044.jpg

 

DSC_8028.jpg

 

DSC_8025.jpg

 

DSC_8006.jpg

 

DSC_7996.jpg

 

DSC_7881.jpg

 

DSC_7879.jpg

 

DSC_7877.jpg

 

DSC_7876.jpg

 

DSC_7873.jpg

 

DSC_7868.jpg

 

DSC_7858.jpg

 

DSC_7854.jpg

 

DSC_7853.jpg

 

DSC_7845.jpg

 

DSC_7828.jpg

 

DSC_7826.jpg

 

DSC_7822.jpg

 

DSC_7806.jpg

 

DSC_7755.jpg

 

DSC_7685.jpg

 

DSC_7623.jpg

 

DSC_7397.jpg

 

DSC_7301.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår