Gå til innhold

Bilder: Streetmeet - Team Sideways

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

weeeey, Jeg veit om en stakkar drifter som kommer neste gang med sin utrolige front wheeler og tidenes brekk med en smak av slakk vaier.

så bra ut detta ass. bra at noen tar ansvar og gjør i stand noe, slikt som dette. stå på. jeg møter neste gang! :)

 

Alrigh dogg, neste gang må du værra med, og da med enda mer neon og strobelys!

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har lyst på bilen din, så kommer dem og henter den uansett om det er skilt her eller ikke. må jeg redigere vekk alle skilt, så legger ikke jeg ut noen bilder. ikke vondt ment, men tar meg nok tid og gå igjennom alle bildene som det er;) vist det er noen som ikke har lyst at bilen skal være på nettet, så er det bare og si i fra. så skal jeg ta vekk bilen/bildet;)

vist det er så ille. så er det bare og ta av skiltene før meg kjører inn på banen da.

jeg skjønner hvorfor, men er det noen som har lyst på bilen din, hjelper det lite at jeg sladder det skiltet her. er det noen som har lyst og redigere skilt på alle bildene mine, så er det bare og si i fra.

folk kjører med skilt på rudskogen. hører ikke noe klaging der.

 

Hvis du ikke gidder å redigere bilder og sladde skiltene, er det ikke vits at du tar bilder heller! Rene katalogen for biltyver dette! Fy!

 

Fant forresten bilder her også, med sladdet bilskilter!

 

http://www.street-garage.com/modules.php?name=iFrame

 

Disse sladder alltid bilskiltene!

 

(men det hjelper jo lite med sladdet bilder noen steder, da andre legger de ut med!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår