GoDevil Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Har fått tak i noen BMW felger som jeg skal bruke på min. Tror det er Rondell i dimensjon 18x8,5 og 18x10. Tror faktisk det kan bli ålreit. Er ganske bred kant på disse,6cm foran og 7cm bak. Pga klaringen bak vurderer jeg og bruke 245/45/18 dekk bak,tror dere de dekka blir for smale på 10" felg? mtp montering osv? Greit og hatt mest mulig "buing" inn pga plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Mener den første jeg hadde hadde den kombinasjonen... 10" felg og 245 dekk. Men er ikke hundre prosent sikker, men dette kan sikkert camarokongen bekrefte/avkrefte, med mindre han har pælma de felgene nå :) Hvis det stemmer, ja, det fungerte, men var greit på grensen av hva som er teknisk mulig når det gjelder buing.. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg