SteffenM2 Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 DFP-rattet er noe av det hårdaste jeg har vært borti, men nå er ikke jeg kjent for å behandli ting dårlig. Kjøpte rattet når GT3 var på markedet enda. Spilte flere omganger med GT3 og GT4 + div andre rallyspill, merker ikke slitasje enda og nå er den pensjonert til fordel for G25-rattet. En del har vært plaget med gir-konsollen til g25-rattet, jeg også faktisk. Får ikke girspaken i "tip-tronic" modus, kun H-giring. Ellers fungerer alt. Topp ratt og pedalsett. Bremsepedalen er meget hard å trykke ned. Meget bra. Fem rattar från mej... :) For å få den i tiptronic, må du trykke hele spaken ned, mens du vrir om bryteren! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 For å få den i tiptronic, må du trykke hele spaken ned, mens du vrir om bryteren! Joda, den kunne jeg. Problemet var at jeg trodde det skulle klikke, når man girte i sekvesiell-modus. Når det nå ikke gjorde, trodde jeg at det ikke funket... :op: Så jeg tenkte at: Fan, nå tester jeg det med en gang, og en gang for alle, i GTR... litt flaut, det funka visst... :w00t :hammer Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg