SteffenM2 Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 DFP-rattet er noe av det hårdaste jeg har vært borti, men nå er ikke jeg kjent for å behandli ting dårlig. Kjøpte rattet når GT3 var på markedet enda. Spilte flere omganger med GT3 og GT4 + div andre rallyspill, merker ikke slitasje enda og nå er den pensjonert til fordel for G25-rattet. En del har vært plaget med gir-konsollen til g25-rattet, jeg også faktisk. Får ikke girspaken i "tip-tronic" modus, kun H-giring. Ellers fungerer alt. Topp ratt og pedalsett. Bremsepedalen er meget hard å trykke ned. Meget bra. Fem rattar från mej... :) For å få den i tiptronic, må du trykke hele spaken ned, mens du vrir om bryteren! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 For å få den i tiptronic, må du trykke hele spaken ned, mens du vrir om bryteren! Joda, den kunne jeg. Problemet var at jeg trodde det skulle klikke, når man girte i sekvesiell-modus. Når det nå ikke gjorde, trodde jeg at det ikke funket... :op: Så jeg tenkte at: Fan, nå tester jeg det med en gang, og en gang for alle, i GTR... litt flaut, det funka visst... :w00t :hammer Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.