Kristian_Z3 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hvorfor har dere slettet alle Audi TT trådene? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 De ligger visstnok i ett eget TT-forum som du finner her.. http://www.bilforumet.no/forumdisplay.php?f=683 Du finner det derimot ikke i Audi-oversikten, av en eller annen grunn :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Hadde skole til kl 15 i går, og så rett på jobb 16-02 før jeg har hatt skole igjen i dag... Så svarer deg nå :D Skal forhøre meg litt med Dr_S om dette, da det er en feil som har oppstått etter at vi endret på kategoriene under Audi for å få det til å stemme. Så bare avvent litt. OK? :) alacocaina Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Ser du TT trådene nå, EyeLid? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Ser du TT trådene nå, EyeLid? Jeg ser de nå hvertfall, så da regner jeg med han gjør det også :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Jada! TT trådene er funnet, flyttet og redegjort for i felleskategorien. :) Ergo er alt tilbake, men i en annen kategori (felleskategorien). Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg