rel0ad Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 har prøvd biltema, mekonomen osv. Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 ååå, det vil jeg også ha! Får ikke jekken under bilen, så noen, sleng ut en link;) Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 ja, nettop dette. Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 http://www.arngren.net/luft-jekk.html Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 "Passer ikke til Kjøretøy med 2 eksosrør." Får sveise igjen det ene da;P ...for jag har två:/ Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 må vel bli et saftig trykk i eksosanlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Burde vel ikke være verre enn å kjøre kjerra opp på et par trapés-formede treklosser for å få kanalen fri? Det gjorde jeg titt og ofte med gammel-Accorden - det var ikke håp om å få noen jekk under kanalene på dén bilen. I ettertid jekket jeg først opp enten på bærebrua foran eller på det sentrale jekkpunktet bak med garasjejekken for å på dén måten få klaring nok til at saksejekken gikk under kanalen. Det finnes også low-profile garasjejekker å få kjøpt - disse er dramatisk mye lavere i forkant og er mye lettere å få på plass under senka biler på vanlig vis. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 ditta må jo være genialt.. jeg er dritlei klosser for å jekke bilen:deng men funker vel ikke så godt pga sideskjørt:boxers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg