Gå til innhold

Turbo...eller....

Ranger emnet


Peltz

Anbefalte innlegg

Om/hvis/muligens jeg hadde lyst til modde en Polo 6N litt, hvordan går mann da frem uten å være nybakt lotto-pappa, for å sette inn en liten turbo som gir noen morsomme gamp ekstra?? Tenker på en 50 - 100 føll under lokket....hadde vært noe...

 

MEN, hvem turbo, og hva mer må mann ha...og må mann kanskje være en liten "ingeniøren" for å få montert hele greia...`??

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Om/hvis/muligens jeg hadde lyst til modde en Polo 6N litt, hvordan går mann da frem uten å være nybakt lotto-pappa, for å sette inn en liten turbo som gir noen morsomme gamp ekstra?? Tenker på en 50 - 100 føll under lokket....hadde vært noe...

 

MEN, hvem turbo, og hva mer må mann ha...og må mann kanskje være en liten "ingeniøren" for å få montert hele greia...`??

 

kompressor e nok litt enklere å billige :D nitrwkl selge sitt kompressor kit te polo 6N for 10k nå.. pm han du :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

kompressor e nok litt enklere å billige :D nitrwkl selge sitt kompressor kit te polo 6N for 10k nå.. pm han du :)

 

Vet det...har levd medkompressor en stund,gøyå prøvet noe nytt....Derfor Turbo tanken...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

har du polo 6N med kompressor ?

 

Næ, jeg har en CorradoG60,og da selvfølgelig med kompressor. Hadde vært kul å prøvet noe annet..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

A/C passer ikke i Polo heller ;)

 

Nå er vel ikke 6N "ekte" polo iht til deg heller da :rolleyes:

 

 

 

Jeg ville gått over lik for å ha A/c i min, svarte skinnseter og svart bil + sommer og sol = inn i svarteste granskauen varmt

 

importer bil fra tyskland.... A/C er ikke levert på norske 6N`er (pga prisen... kostet nesten 20k i 97)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår