Peltz Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Om/hvis/muligens jeg hadde lyst til modde en Polo 6N litt, hvordan går mann da frem uten å være nybakt lotto-pappa, for å sette inn en liten turbo som gir noen morsomme gamp ekstra?? Tenker på en 50 - 100 føll under lokket....hadde vært noe... MEN, hvem turbo, og hva mer må mann ha...og må mann kanskje være en liten "ingeniøren" for å få montert hele greia...`?? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Peltz Om/hvis/muligens jeg hadde lyst til modde en Polo 6N litt, hvordan går mann da frem uten å være nybakt lotto-pappa, for å sette inn en liten turbo som gir noen morsomme gamp ekstra?? Tenker på en 50 - 100 føll under lokket....hadde vært noe... MEN, hvem turbo, og hva mer må mann ha...og må mann kanskje være en liten "ingeniøren" for å få montert hele greia...`?? kompressor e nok litt enklere å billige :D nitrwkl selge sitt kompressor kit te polo 6N for 10k nå.. pm han du :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Gou kompressor e nok litt enklere å billige :D nitrwkl selge sitt kompressor kit te polo 6N for 10k nå.. pm han du :) Vet det...har levd medkompressor en stund,gøyå prøvet noe nytt....Derfor Turbo tanken... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Peltz Vet det...har levd medkompressor en stund,gøyå prøvet noe nytt....Derfor Turbo tanken... har du polo 6N med kompressor ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Gou har du polo 6N med kompressor ? Næ, jeg har en CorradoG60,og da selvfølgelig med kompressor. Hadde vært kul å prøvet noe annet.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Rothe og S-tec har komplette kit, bolt on, men er ganske dyre Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Peltz Næ, jeg har en CorradoG60,og da selvfølgelig med kompressor. Hadde vært kul å prøvet noe annet.. Corrado e kje polo :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Polo Classic Rothe og S-tec har komplette kit, bolt on, men er ganske dyre passer ikke poloer med A/C :( Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by nitewlkr passer ikke poloer med A/C :( A/C passer ikke i Polo heller ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Polo Classic A/C passer ikke i Polo heller ;) Jeg ville gått over lik for å ha A/c i min, svarte skinnseter og svart bil + sommer og sol = inn i svarteste granskauen varmt Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Polo Classic A/C passer ikke i Polo heller ;) haha..true Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by Polo Classic A/C passer ikke i Polo heller ;) Nå er vel ikke 6N "ekte" polo iht til deg heller da :rolleyes: Jeg ville gått over lik for å ha A/c i min, svarte skinnseter og svart bil + sommer og sol = inn i svarteste granskauen varmt importer bil fra tyskland.... A/C er ikke levert på norske 6N`er (pga prisen... kostet nesten 20k i 97) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 A/C er cool:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by nitewlkr Nå er vel ikke 6N "ekte" polo iht til deg heller da Ekte Polo'er har ikke skikkelig forhjulsoppheng, god plass til hjul, servo, ac og dill:rolleyes: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
appiz Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Polo 6n ble levert med a/c ja. Men det jeg lurte på var: Ser det blir nevnt kompressor til polo 6n:-) hva er webadressene til Rothe og S-tec? Evt. andre som leverer komp.kit til 6n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg