Gå til innhold

Noen som har lyst?

Ranger emnet


Metro

Anbefalte innlegg

Originally posted by Metro

Åssen vinge er det NoName?

 

Og tekNetium, har du både Audi Coupe og Honda Accord?

Det har jeg hatt og, kikk på hjemmesida mi, har bilder av begge, smalt audin i fjellet ganske fort, men accorden syntes jeg selv ble pen før jeg solgten

 

Jepp! Jeg eier per idag både en 1987 Honda Accord, og en 1985 Audi Coupé Quattro. Har faktisk sett innom hjemmesida di tidligere ved noen anledninger. Small world? Accorden din var forresten temmelig pen, ja!

 

Står i profilen din at du har turbo og intercooler, men jeg så ingenting på bildene du hadde på hjemmesida?

 

Hva skjedde med Audien din? Hvordan kræsjet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelude: Bilen er under modifisering nå.. den står i garagen og blir skrudd på, har mista lappen og jeg er militæret med turnus ordning, dvs en uke hjemme en i militæret... så jeg har nok av tid, men ikke så mye penger =( så går sakte men sikkert...

 

Audi: Jeg hadde ca 170 ned bakken på bilde, jeg hoppa på brua no jeg ikke hadde i beregningene og da gikk d rett fram, litt grus på asfalten også gjorde susen til at det gikk rett i fjellet med en fart på ca 50km/t.

Jeg er oppretter og spente bilen opp på jigg og rettet den, så solgte den... Den var 7cm slått tilbake i gulvet ved girkassa, så den var ganske bra skeiv. Hadde accorden fra før så jeg bare beholt den og solgte audin som sagt....

 

Hmm.. ble mye d her, livshistorie... litt off topic....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Hadde en lude en gang jeg og...mye tull med den, men men. Så i alle fall på dette kitet http://www.andysautosport.com/honda/88preludeextremekit.html

 

Bare som et tips liksom

 

 

Takk for linken, kanskje litt villt, men ikke ille, jeg liker være litt anonym, purken liker meg ikke veldig, ser bilen sånn ut, er det liksom ikke tvil hvilken bil de så liksom....

 

Hva slags problemer hadde du? Jeg har ikke hatt noen til nå, men har ikke hatt bilen mens jeg har hatt lappen, så har ikke kjørt den no særlig selv da... men har hatt 2 accorder, kjempefornøyd med dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår