Gå til innhold

Hvem av disse 2'erne er best?

Ranger emnet


Aron88

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for hvor mye da? Var å så på en bil i dag som var ganske strøken og fin i forhold til prisen :)

 

skal ha 23tusen. får jeg ikke det beholder jeg den selv. kommer noen nye bilder av den i morra. den er sjeldent hel og pen. får med 15" vinter felger og 15" sommer felger.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen tråd her hvor jeg kan se noen bilder og litt info om bilen? :)

 

har en tråd her ja. heter mitt nye golfprosjekt med masse bilder. kommer nye bilder i ettermiddag da jeg skal sette på andre felger i dag. har forresten bestilt nye crystal clear frontlykter og baklykter. regner med at jeg får de til onsdag.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært operert, og jeg sendte deg en pm ;)

 

ok, såpass ja, fikk aldri den pm`n jeg skjønner du, så begynte å lure litt:)

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en tråd her ja. heter mitt nye golfprosjekt med masse bilder. kommer nye bilder i ettermiddag da jeg skal sette på andre felger i dag. har forresten bestilt nye crystal clear frontlykter og baklykter. regner med at jeg får de til onsdag.

Okey..hvor mye skulle du ha for bilen?

 

 

ok, såpass ja, fikk aldri den pm`n jeg skjønner du, så begynte å lure litt:)

Okey..rart =S Nei..har mest sannsynlig allerede "Kjøpt" meg en hel og fin golf. Bare kontrakten og penga som skal overrekkes. Så skal jeg heller selge unna delene i den skada golfen..

 

motor og litt diverse tror jeg.. orker ikke å bytte understell og alt for å få den godkjent som GTI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklaring: Golfen = Min kommende golf 2 1.8/ GTI = Delebilen.

 

vurderer om jeg skal selge GTI motoren eller om den skal oppi golfen jeg kjøper...usikker. Men blir det meste egentlig. har nå et sett clear baklykter og et sett g60 baklykter for mye :P dørene har el vinduer så skal vel selge de også tror jeg..

 

så bremser og clutch skal jeg bruke på golfen, mens girkassa skal kanskje selges.. Pluss jeg skal se hvem felger som er finest på golfen og så skal jeg selge enten de som sitter på, eller de som jeg hadde til GTI'n. eff-anlegget skal jeg kanskje selge da det sitter et allerede på golfen..og jeg skal kanskje selge et par senke fjører..sitter 35 foran og bak på golfen og 60,40 på GTI'n.

har ikke bestemt meg for hvem jeg skal bruke..Jamex er det værtfall det som sitter på den nye golfen. På GTI'n er det uvist :P

 

og ellers selger jeg et litt ødelagt panser, alle skjermer...skal egentlig ribbe hele bilen til den står med bare ramma igjen, så kaste den ;)

 

bare å spørre hvis du trenger no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår