Gå til innhold

Kval løp på Gardermoen 19.mai

Ranger emnet


Saab_Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk:) hehe, gleder meg til det løpet ass:) Stiller nok i Saab da..:D Lurer litt på å bestille meg GROM motor fra svergie, men vi får c... Angående den stoppen, så det var bensin pumpa som stoppa hvis du lurer... var no dritt, men gikk litt bedre i siste heate da:)men finalen derimot gikk ikke sann super bra, men er fornøyd, var ikke helt med på starten i finalen heller jeg.. hehe, så akkurat bort fra lyset da starten gikk:P

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) hehe, gleder meg til det løpet ass:) Stiller nok i Saab da..:D Lurer litt på å bestille meg GROM motor fra svergie, men vi får c... Angående den stoppen, så det var bensin pumpa som stoppa hvis du lurer... var no dritt, men gikk litt bedre i siste heate da:)men finalen derimot gikk ikke sann super bra, men er fornøyd, var ikke helt med på starten i finalen heller jeg.. hehe, så akkurat bort fra lyset da starten gikk:P

 

Vær så snill å kom med Mazda! Den bilen er så stygg at den er tøff å er virkelig en ulv i fåreklær! 15 ganger lettere å kjøre enn en gammal 99:a er den nok også!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det du!! trur jeg skal legge opp nå, for bedre en dette har det jo aldri godt før, en må gi seg på topp ikke sant?? hehe...

 

men trur jeg har bestemt meg for å gi f i å dra til kviningsdal (eller hva det hete)

 

Bare pga startnr 49 det Ole! Hehe.

 

Det heter Kvinesdal. Si som Kvernbekk'n har skrivi bakpå "bussen" sin "HVOR FAEN ER KVINESDAL?" Han hadde fått høre det var på sør-vest landet :-P

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å kom med Mazda! Den bilen er så stygg at den er tøff å er virkelig en ulv i fåreklær! 15 ganger lettere å kjøre enn en gammal 99:a er den nok også!

 

hehe, ska vurdere det, kan hende jeg sliper kammer å kjøper chip til mazda`n så får jeg ca 180-190 hk... men får se det ann:P ska være enig at mazda`n er mer lettkjørt, men saab`n går fælt den oxo med grom motor... så vi får c hva det blir...

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med mazda'n hans petter, er ikke mange som har det så det er sikkert ikke mange som skjønner seg på det, dermed er det mindre sjangs for å miste den..

 

se sånn som kenneth kristiansen, han er i finale gang på gang med corolla'n sin, for han sin er merklig derfor mister han den ikke.. angrer som en bikkje på at jeg gjorde min så strøken jeg for nå står jeg jo i knipa med å skaffe bil.....

 

ingen som har noe BAKHJULSTREKK og selge her a???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med mazda'n hans petter, er ikke mange som har det så det er sikkert ikke mange som skjønner seg på det, dermed er det mindre sjangs for å miste den..

 

se sånn som kenneth kristiansen, han er i finale gang på gang med corolla'n sin, for han sin er merklig derfor mister han den ikke.. angrer som en bikkje på at jeg gjorde min så strøken jeg for nå står jeg jo i knipa med å skaffe bil.....

 

ingen som har noe BAKHJULSTREKK og selge her a???????

 

ja vi får c, har fingra på en grom saab motor nå c... er jævlig fristende å kjøpe den selv om den koster litt...:P

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska mest sannsynlig hente meg Saab motor på torsdag:D blir gromt, lite å jeg gleder meg til å få satt den i bilen å testa da:P

 

Kan jo se uten å lokke opp panseret at det ikke er Zoom Zoom på den bilen! I Namdal må man ha bil med Zoom Zoom å da er det ingen tvil mr!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo se uten å lokke opp panseret at det ikke er Zoom Zoom på den bilen! I Namdal må man ha bil med Zoom Zoom å da er det ingen tvil mr!

 

hehe, blir nok ikke no zoomzoom i namdal, blir saab:)

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår