Gå til innhold

noisekiller

Ranger emnet


liIIebror

Anbefalte innlegg

Vil 2 slike bøtter holde for lyddemping i en Golf III? Hvordan vil dette produktet fungere opp imot Brown Bread f.eks med tanke på å lydisolere bilen for stereoanlegg?

 

 

du vil nok komme langt med det, men det er mer jobb/søl med dempemasse i forhold til matte, men resultatet vil bli like bra om du legger på nok, 2slike spann vil nok ikke tilsvare like god demping som for eks en pakke med STPluss M1.

 

om du vil ha mer dempemasse for pengene så kjøper du et spann med masse fra oss til 1999kr 18kg(12-15liter) :) eller en pakke med M1. de koster det samme og vil nok også gi samme resultat men med to forskjellige arbeidsmetoder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil nok komme langt med det, men det er mer jobb/søl med dempemasse i forhold til matte, men resultatet vil bli like bra om du legger på nok, 2slike spann vil nok ikke tilsvare like god demping som for eks en pakke med STPluss M1.

 

om du vil ha mer dempemasse for pengene så kjøper du et spann med masse fra oss til 1999kr 18kg(12-15liter) :) eller en pakke med M1. de koster det samme og vil nok også gi samme resultat men med to forskjellige arbeidsmetoder:)

Det kommer ann på økonomien dette med dempingen. For meste av penge kommer til å gå til noen veldig gode komponenter, istede for flere (ti) tusentalls i demping. Egentlig vil jeg benytte med av matter, så viss du har en pris på hvor mye som må til og pris til en Golf 3, så send meg gjerne en PM;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på økonomien dette med dempingen. For meste av penge kommer til å gå til noen veldig gode komponenter, istede for flere (ti) tusentalls i demping. Egentlig vil jeg benytte med av matter, så viss du har en pris på hvor mye som må til og pris til en Golf 3, så send meg gjerne en PM;)

 

 

om du skal legge endel penger i komponenter så ville jeg nok også lagt litt ekstra i demping og montering for å få max ut av utstyret:)

 

jeg vil nok anbefale å bruke matte, mindre jobb og mer resultat:)

 

anbefaler deg å bruker ca 3lapper på demping en pakke med vibroplast M1 og en rull SPLEN 3004 og en rull bitoplast A10.

 

det havner på ca 3lapper å da får du mye ut av dempingen din:)

 

her er litt info om produktene jeg bruker og anbefaler:

 

 

 

Vibroplast M1 er en ekstremt myk og smidig dempematte for bruk i bilens karosseri generelt. Like godt egnet i tak som gulv og dører. Kan også brukes på plast- og glassfiberdeler. Denne matten krever ingen forvarming og er myk og smidig selv i lave temperaturer.1999kr 5,4kvm

 

Vizomat MP er en ekstra tykk og tung dempematte som demper ekstremt mye i forhold til tykkelse. Denne matten egner seg best på gulv og i dører og krever forvarming når den skal legges. Ideel til demping av dB drag biler og andre som krever ekstrem demping.1999kr 3.2kvm

 

 

 

Splen legges i dører, tak, på gulv osv, i kombinasjon med Vibroplast M1 som en akustisk lydfelle for å dempe høyere resonans enn Vibroplast eliminerer.

399kr 4mm 499kr 10mm (2.1kvm)

 

 

Bitoplast brukes til å dempe ulyder i plastpaneler som f.eks dørpanler, dashbord, taktrekk og øvrige plast- og pyntepaneler i bilens interiør. For best oppnålig resultat brukes Bitoplast i kombinasjon med Vibroplast M1(2.1kvm

799kr 4mm 899kr 8mm

 

 

Forarbeid ved demping av bilens karosseri og plast detaljer.

 

Overflater må være rene og tørre. Du kan med fordel vaske plater og paneler med silikonfjerner eller tynner. Tapetkniv brukes til å kutte platene til passende form. En liten rulle kan med fordel brukes til å stryke platene fast Det er svært viktig at platene sitter 100% mot overflaten, hvis ikke mister de sin dempende effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Autod

 

Har du linker til produsenten av disse produktene?

Er Vibroplast M1 bytul- eller asfaltmatte?

 

 

produsenten er russisk å det er ikke mye fornuftig å se av bilder eller lese seg frem til der for å si det slik:) dette er ikke laget spes for bilstereo men for bilbransjen og industri generelt.

 

vi/autocustom er importør av disse produktene, å det vil snart komme info så fort den nye websiden er klar.

 

M1 er butylmatte, kan sammenlignes litt med BB men er litt tykkere og mykere og den er ikke bitumanbasert som BB, MP er asvaltmatte (bitumen).

 

det meste av info tror jeg skulle stå i den forrige posten min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dempematter har desverre ikke kommet ennå, men det bør ikke gå så lang tid før det er på plass igjen:)

 

 

de nye sidene er klare når som helst kansje innen en uke, disse mattene er det absolutt beste jeg har brukt noen gang, ikke for dyre og godt utvalg som dekker alle behov når det gjelder demping:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår