erst Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Golfen blir brennheit, det ryker fra blokka (hvit røyk fra under innsuget) og tempraturmåleren ligger på maks mens det røde varsellyset blinker febrilsk. Er snakk om en nokså fin golf 1,6 forgasser, EZ motor fra 1987. :) Hjelp mottas med jubel og parade :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 blir vel ikke så på 1 2 3.. må jo stoppe før den blir det.. toppen kan vri seg.. går kjølevifta, har du nok kjøleveske osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 jeg vet, jeg fulgte ikke med. Men vifta går ikke nei, kjøleveske er det plenty av. Hvorfor vifta ikke går vet jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 virker som en vannlekkasje som står og "skvetter" mot eksos manifolden Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Ja derfor mistenker jeg toppakningen. Jeg hadde akkurat det samme symtomet før, så skiftet jeg toppakning for en måned siden. Har nå levert inn bilen, så får de se å fikse det. Men, hvis de frasier seg alt ansvar, hvilke rettigheter har man. Kan jeg bevise at de gjorde en dårlig jobb osv..? Må jeg bevise det..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 tja.. kommer jo litt ann på bruken da.. du skal jo ha en viss garanti, men om det første du gjør er å trå flatt jern etter bytte, så kan du skylde deg selv, bruker litt tid på å "gå seg til" .. gjerne rundt 1000km med normal kjøring før man begynner å herje som en gal.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 tja.. kommer jo litt ann på bruken da.. du skal jo ha en viss garanti, men om det første du gjør er å trå flatt jern etter bytte, så kan du skylde deg selv, bruker litt tid på å "gå seg til" .. gjerne rundt 1000km med normal kjøring før man begynner å herje som en gal.. Nei jeg passer godt på bilen :) Nå er det fikset iallefall, de mente det var olje som hadde lagt røyken, men de kunne ikke finne noen feil.. ellers var det feil i det elektriske anlegget, viften var nesten gåen. Men nå skal den være kjørbar Alle svar ble feiret med jubel og parade :D Takk for hjelpen allemann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 sjekk om alt av kontakter er i(siden viften ikke går rundt) har eid en golf hvor den nekta å gå rundt. så viser det seg at ledningsnette til vifta er fra en polo og bare tull med det.. Topppakninga hadde da ryki og måtte bytte den :) alle symptomer du snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg