Grev1 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Hvordan er kvaliteten på disse? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Har hatt mine i snart ett år nå, og jeg synes de er helt supre. Men sammenligningsgrunnlaget mitt er kanskje ikke det helt store heller da. Skiftet fra Opel sine egne som stod på bilen i 6 mnd etter at jeg senket bilen, og jeg synes jeg merket stor forskjell fra de originale til de fra Cobra. Demperne er jo kortere enn de originale, noe som gjorde at bilen føltes mye fastere, bedre respons, følte at bilen satt bedre på veien. Cobra er jo ikke de dyreste demperne på markede, og jeg tror kanskje at dyrere dempere kan være bedre. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg