dr.enos.pork Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Bislett kebab er tingen..... En del kult lesestoff på veggene mens du venter også:D chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by monk ser du skiltet vet du hvor du skal ta middagen :) Har de prøvd alle pølseutsalg fra Kirkenes til Malmø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monk Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by pettergutt Har de prøvd alle pølseutsalg fra Kirkenes til Malmø? Jeg har hvertfall ikke gjort det. ser på meg selv som en liten pølse elsker :) Bortsett fra de mormorra mi lagde til meg da jeg var liten og på besøk på jobben hennes, er dette de beste jeg har smakt :) hvordan de kan si at de har E6's beste pølser vet jeg igrunn ikke. ascona sa. Og hvis noen lurer er det på Shellstasjonen på Espa de skryter på seg dette.. tydligvis ikke mye prøvesmaking... [x] VW Caddy 1.4i 03' [ ] VW Caddy 1.4i 03' [ ] BMW 318i E30 84' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Bislett kebab er tingen..... Amen til den. Går sinnsykt bra og ringe dit hvis du ikke orker og vente også. Så er maten ferdig når du kommer :D Jeg sier bare hei på min eminente sunmørsdialekt, så får jeg spørsmålet: "Det vanlige?" :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by antheus Amen til den. Går sinnsykt bra og ringe dit hvis du ikke orker og vente også. Så er maten ferdig når du kommer :D Jeg sier bare hei på min eminente sunmørsdialekt, så får jeg spørsmålet: "Det vanlige?" :cool: ekke det fint da??? så slipper man alt det tull prate .. sånn er det når man er VIP kunde ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Dette er et BILforum. Diskuter pølser og burgere på IRC.. :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg