Gå til innhold

CalibR`s bildetråd [Audi Extreme Night 4/3-08`]

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Starter min egen tråd jeg. Kanskje på tide nå :phatyo

 

Her er noen bilder fra Drift Battle License Day på Rudskogen 14/4

 

Enkelte er tatt med EF 70-200mm f/2.8 L IS USM mens andre er tatt med kit-linsa til Eos 350D (18-55)

 

082.jpg

 

1101.jpg

 

088.jpg

 

078.jpg

 

086.jpg

 

1211.jpg

 

232.jpg

 

185.jpg

 

0171.jpg

 

Mer bilder i Galleriet mitt så om folk har lyst å se mer så poster jeg litt seinere på dagen.

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye uskarpe bilder her. Har du virkelig brukt 70-200 linsa? Du burde gått mye mer oppi bilene, dessuten har du alt for kort lukketid. Lengre lukketid ville gitt en mye bedre effekt.

 

Ja, fikk lånt linsa av en her inne. Ekspriminterte litt da jeg alldri har prøvd telelinse. Å vil ha en telelinse senere. Pengemessig har jeg ikke råd pga jeg er lærling å sparer meg ihjel til et prosjekt.

 

Men alt i alt så lærer jeg mer og mer.

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildet CalibR

232.jpg

 

Endelig noen som klarte og ta et bildet når jeg hadde en liten sladd i det minste. hehe.

 

Det var hyggelig og slå av en prat med deg også:)

 

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildet CalibR

232.jpg

 

Endelig noen som klarte og ta et bildet når jeg hadde en liten sladd i det minste. hehe.

 

Det var hyggelig og slå av en prat med deg også:)

 

mvh

Joachim

 

din den også?:P har du 2 rx7'er?:P eller lånt?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din den også?:P har du 2 rx7'er?:P eller lånt?

Den er vel litt mer sånn på deiling mellom meg og fattern, men den ble aldri kjøpt for å ha den egenentlig. Men nå stod den jo her, og min var ikke ferdig, da var det en bedre løsning enn å gå rundt banen.

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel litt mer sånn på deiling mellom meg og fattern, men den ble aldri kjøpt for å ha den egenentlig. Men nå stod den jo her, og min var ikke ferdig, da var det en bedre løsning enn å gå rundt banen.

 

åja..:P men da skjønner jeg..

*misundelig som fy på deg*

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lenge siden til at jeg sa jeg skulle se igjennom, men kom bare aldri så langt. Anyhow.

 

Personlig så syntes jeg det var litt for lang avstand til endel av bilene, men det er jo tildels pga hardwarebegrensninger. Noen av bildene var vel litt uskarpe og, men der syndet jeg mye mer, så jeg skal ikke si noe :)

 

Når det er sagt, så var det endel gode blinkskudd, men for å skille deg litt ut i mengden så kan det muligens hende at du bør prøve endel andre vinkler bare for å være uvanlig. Er iallefall det jeg prøver å gå på mer enn at jeg faktisk kan ta bilder, for det fant jeg ut på driftbattle at jeg ikke kan i god nok grad :P

 

I tillegg kan det se ut som om du har hatt litt for kjapp lukkertid. Selv kjører jeg med et sted mellom 1/80 (ofte fucka bilder, men de som blir bra, ser bra ut) og 1/160, men sistnevnte er litt i grenseland for hva som gir bra blurra bakgrunn. Det må du rett og slett bare teste ut for å finne ut av hva som funker best.

 

Selv synes jeg at bilder tatt bakfra i sladd, eller foranfra akkurat idet bilene har begynt vektoverføringen, eller som jeg fant ut i fjor på våler ... massive mengder regn. Det gir mye til action-følelsen.

 

du må bare fortsette å ta bilder og å utforske vinkler etc. eneste måten å finne frem til bilder man selv synes ser kule ut ... som jo er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

I tillegg kan det se ut som om du har hatt litt for kjapp lukkertid. Selv kjører jeg med et sted mellom 1/80 (ofte fucka bilder, men de som blir bra, ser bra ut) og 1/160, men sistnevnte er litt i grenseland for hva som gir bra blurra bakgrunn. Det må du rett og slett bare teste ut for å finne ut av hva som funker best.

 

Selv synes jeg at bilder tatt bakfra i sladd, eller foranfra akkurat idet bilene har begynt vektoverføringen, eller som jeg fant ut i fjor på våler ... massive mengder regn. Det gir mye til action-følelsen.

 

du må bare fortsette å ta bilder og å utforske vinkler etc. eneste måten å finne frem til bilder man selv synes ser kule ut ... som jo er det viktigste.

 

Hehe. Ja, nå er det lenge siden jeg har langt noen bilder her. Var i rally Larvik denne helga å tokk litt bilder.

 

Som du nevner. Biler foran fra akkurat idet bilene har begynnt vektfordeling er tøft.

 

Her var jeg nedi 1/60 F7,3. Tatt med EF 70-200mm 2.8 IS. Ganske fornøyd med det :D

 

Liten smakebit

Mads Østberg. Årets Nm-vinner i A8/Wrc i aksjon!

270copyiy4.jpg

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår