luigi Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 om jeg planer toppen på min b21a motor. hva må jeg gjøre når jeg setter den på igjen? er d bære og skru til og fyre opp og kjøre? eller må jeg juster noe?alacocaina Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoticc Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 fyre opp å kjøre på det=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 visst du planer meir enn 2mm må du skifte reg.reim... men rekner med at du ikkje skal d Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 fyre opp å kjøre på det=) hørtes bra ut! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 visst du planer meir enn 2mm må du skifte reg.reim... men rekner med at du ikkje skal d er vel ikke no prob og skifte reg reim, må jo av med d uansett så:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 jo mer du tar av toppen jo høyere komp får du, så da må du kjøre opp tenningen å hvertfall kjøre 98 blyfri, ellers så får du en kompis som heter tennings bank Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 jo mer du tar av toppen jo høyere komp får du, så da må du kjøre opp tenningen å hvertfall kjøre 98 blyfri, ellers så får du en kompis som heter tennings bank hmm såpass. men det er da vel ikke no prob? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 neida, bare husk å gjør det ellers så får du det problemet Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 neida, bare husk å gjør det ellers så får du det problemet ok:) :volvopower: Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Spør her jeg så slipper jeg og lage tråd om det! Vil dette gi noen serlig effekt økning på en standart b21a? Vurderer og gjøre dette på min, men vil høre om det er noen som har erfaring med om det vil gå noe serlig bedre pga. at det koster jo litt og høvle! Drivstoff forbruket vil vell og gå ned noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Spør her jeg så slipper jeg og lage tråd om det! Vil dette gi noen serlig effekt økning på en standart b21a? Vurderer og gjøre dette på min, men vil høre om det er noen som har erfaring med om det vil gå noe serlig bedre pga. at det koster jo litt og høvle! Drivstoff forbruket vil vell og gå ned noe.... helt greit:) men vet like mye som deg om dette;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 meinte at du må skifta til ein anna type reg.reim! 1 tann mindre som på ford 8v....122 tenner istedenfor 123. skyt meg viss eg tar feil. men er seff ikkje vits å plane så mykje. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 meinte at du må skifta til ein anna type reg.reim! 1 tann mindre som på ford 8v....122 tenner istedenfor 123. skyt meg viss eg tar feil. men er seff ikkje vits å plane så mykje. ja æ ana ikje:P men kan godt henn du har rett;) tenkte på 1 eller 2 mm... men får se:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Kan man plane toppen med Ventilene og alt i ? Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Kan man plane toppen med Ventilene og alt i ? det varierer jo fra topp til topp, men har du forbrenningskammer, kan du plane veldig mye. DEtta ser man jo enkelt og greit ved å måle på toppen det, men du trenger i utgangspunktet ikke å ta ut ventilene. husk å vaske toppen godt etterpå..fjerne spon, etz etter planinga. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.