eiriksmil Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Den berømte Taxi-stilen er nå ditchet til fordel for ren brunfarge. Jeg vet ikke om jeg selv ville bygget Golf III slik hvis det hadde vært min bil, jeg er mer for biler som kan kjøres. Likevel, legg merke til den ekstreme detaljeringen på denne bilen, tenk hvis amerikanere, briter og spesielt nordmenn hadde hatt dette detaljarbeidet. Og bilen er ikke engang så overkill som mange av de tyske bilene. Legg forresten merke til motoren, se og lær: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Der var det deler fra mange forskjellige biler! Men har de trukket motoren og den ene felge i skinn ? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Jepp, de har trukket Porsche-felgen og motorplasten i skinn/lær. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hett! Digg når skjermen hviler på felgkanten! :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 spesiell bil med digg interiør, men det var alt for lite dekk på bakfelgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg