cagivos Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hei. jeg har et spørsmål angående rammenr på golfene. jeg har på følelsen av at rammenr på golfen til kompissen min er skiftet ut ved motorrommet da det ser litt sånn ut.. bare lurer på hvordan jeg kan finne ut om den er "ekte"? hvor er de andre så han kan sjekke ut nermere?? han er lite intressert å ta den med til satans vegvesen pga div styling... mvh Cagivos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Tror jeg vet hva du mener, mitt ser ut som det det er limt/poppnaglet på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 her var det noen stygge kuttemerker litt i ytterkant her. og så var det en del sicaflex elns slengt litt rundt.?? men hvor kan jeg sjekke om de stemmer over ens med resten av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Stikk innom møller. De har det korrekte rammenr. lagret i systemene sine. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 tror du misforsto litt der. rammenr stemmer med vognkort. men det ser ut til at han har tatt rammenr fra en annen bil en den den er på?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hmm.. Merkelig hele greia.. Men du kan jo uansett stikke innom møller og få dem til å se på det Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg