Tor_K Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hei! Jeg har en 1994 Passat sedan, 2 liter som jeg har hatt siden den var ny. Nå begynner den å bli noe brun her og der, og jeg pønsker derfor på å få tak i en "ny" Passat. Jeg ser det er enkelte Syncro til salgs. Disse har jeg ingen erfaring med og lurer derfor på om noen her på forumet kan komme med tips om det er ting jeg bør se spesielt etter før eventuelt kjøp. Jeg ser for meg en 1996, 2 liter Court. Så en annen liten sak jeg lurer på: På min bil er en hanskehylle under dashbordet på høyre side. Denne åpningen ser ut til å være blindet på enkelte 96-modeller. Er det noen som kan fortelle hvorfor? Er det laget oppbevaringsplass andre steder som erstatning? På forhånd takk for hjelpen! Hilsen Tor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 De bruker den plassen til Airbag... Veldig synd egentilig Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Tror du kan få kjøpt ei ekstra hanskerom som du monterer under. Ikke så mye plass, men delenummer 3A1 857 922 B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor_K Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hei! Pussig sak det med airbaggen. På min 94-modell sitter denne under toppen av dashbordet. Snålt! Angående Syncro: Er det virkelig ingen som har tips angående Syncrosystemet på Passat eller andre VW-modeller fra 90-tallet? Hilsen Tor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hei! Pussig sak det med airbaggen. På min 94-modell sitter denne under toppen av dashbordet. Snålt! Angående Syncro: Er det virkelig ingen som har tips angående Syncrosystemet på Passat eller andre VW-modeller fra 90-tallet? Hilsen Tor Vet ikke helt hva du sikter til når det gjelder syncro'en, men: Viskosedifferensial Fordel: Rimelig og kompakt Ulempe: Ikke et ekte 4WD system. For å få kraftoverføring til «slaveaksel» må mist ett hjul på «hovedakselen» spinne. Viskosekoblingen vil gi noe forsinket kraftoverføring til slaveakselen og minst ett hul må fortsette å spinne. Derved reduseres veigrepet. Under kjøring i krappe kurver, f.eks. rundkjøringer, vil viskosekoblingen begynne å låse, og en mister veigrep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.