Mondeo_85 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Vist kjøle vanne går i olja, da er det vel enten toppaknigen eller toppen som er gåen ikkje sant?? fant ut eg skulle peile olje i dag, så var det bare masse sjokkolade brun gugge i topplokket.... da suge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Enten toppakning eller toppen ja, mest trolig pakninga tenker jeg. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 for å si det sånn så håper eg på det ja.. hehe.. litt lettere å få tak i ein pakning enn ein heil topp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 mister du kjølevann i tanken da? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Var det noe som likner på remulade/majones på undersiden av troppen? Isåfall ville jeg tatt en chillpill:) Dette kalles emulsjon og kommer av mye kjøring der motoren ikke blir skikkelig varm, samt årstiden.. Er damp som kondenserer og skaper slik gurgas.. Ta deg en lang kjøretur slik at motoren blir skikkelig varm, da skal det forsvinne.. Er billigere enn toppakningssett;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 muligt det, men får ikkje sett om det forsvinner noe særligt vann for radiatoren lekker.. så den kan ha blitt litt varm, men trur ikkje det.. men det er jo mulighet for å ta av heil topp deksele og se etter da, fekk bare sett under lokket eg, var jo ikkje noe antydning på peile pinnen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Skift radiator og kjør. Standard på en del motorer det der Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 da va nok rett som flere av dere meinte.. det var nok bare kondens i topplokket.. tok det av og såg under det plastik dekselet som ligger under der igjen, der var olja heilt fin.. bare til å vaske reint å montere igjen.. Takker for tips og sånn... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg