Kim-s Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 kjøpte meg bil forige uke, i den satt den en gammel sliten sonyspiller, tenkte jeg skulle bytte til alpine spilleren min, kobler opp og ingen reaksjon, kom på at den trenger egen strømkabel i tilleg, så jeg legger opp det, og fortsatt ingen reaksjon. kobler til den gamle spilleren igjen for og se om jeg får musikk. det gjør jeg ikke, så jeg sjekker alle sikringer som er i bilen og alle er hele... noen som har noen forslag til hva det kan være? Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Du får måle og sjekk om det er spenning på dei rette plassane. Eg vil anbefalle å legge ny + ledning (med sikring) og ny jordingsledning. Originalt er ofte dårligt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 målte i dag, og det var strøm på både gul og rød ledning på isokontakten... er det noe jeg kan ha glemt? skal ikke spilleren skru seg på når du har koblet til iso kontakten og tenningen er på, og man trykker på "on" knappen? =S Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 det du må måle er: - jord, + 12V tenning og + 12v batteri er de ikke på den riktige plassen må du skifte om stikkerene eller legge opp nye ledninger... kan være att en spiller får spenning men alt for lite.. å da vil den ikke starte ISO kontaktene <-- kanskje denne kan hjelpe litt får du ikke spenning må du nok bytte spiller... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 målte det og det målte 12,et eller annet (husker ikke i farta) og jeg testa sony spilleren i gamlebilen, og der virka det... så jeg må vel kjøpe meg ny spiller... Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 Fan ! Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 målte det og det målte 12,et eller annet (husker ikke i farta) og jeg testa sony spilleren i gamlebilen, og der virka det... så jeg må vel kjøpe meg ny spiller... Vis den ikke er ny så kan du jo være noe inne i spilleren siden den andre virker.. Jeg har ikke så peiling på sånt men er et tips =) Siter Min bil : Volvo V70 1999 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 ja da må du nok kjøpe ny spiller hvis du ikke har lyst til å åpne den å prøve å lodde litt inni Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg